10 apr. 2008

Sjuk

Jahap jag har vart sjuk och det har vart förjävligt att sitta inne så länge jag tycker det är länge iallafall, Fick feber i lördags när jag var hoss syster min så det var inte så kul, för jag hatar att vara sjuk delvis att alla får stå ut med mitt gnäll haha jag menar jag gnäller mkt när jag är sjuk jag tål inte att vara sjuk så ofta det är tur att jag knappt är det (H) mohaha =) Men nu mår jag hyffsat bra lär gå ut till helgen skulle jag nog tro:) synd att jag missade rättgången i tisdags eller var nog tur slapp åka ända till stckholm :P Men ska ditt den 21:a Fan nervös redan nu... Får se hur det blir jag hoppas jag iallafall blir frikänd så himmla bra skulle det vara slipper jag gå och älta på det här hela tiden som jag nu gjort senste men jag har ju mig själv att skylla endå men man lär av sina misstag. Blir jag frikänd då blir det Party helt klart! Ja jag får nu hoppas på det bästa :) nu ska jag äta & vila hejdå !

Inga kommentarer: