12 apr. 2008

Helg

Ja & så har det vart helg, fredagen börja med att jag sofia var på stan med anka sen gick vi hemmåt till sofia sen hämta öl hoss en Reetard , Ursh kom fram en snubbe och fråga vad jag hete utan för ica nyfors och sa han kände mig och ville ha mitt nummer jag trode han mena sofia sen mig hmm men skum snubbe jag och fia sa iallafall nej fan heller han ska ha mitt nummer som knappast känner mig...... Nog med det.. Vi gick sen hem till sofia igen sen hem till mig och sen åkte vi till torshälla, var ganska kul där :P Så jag sofia jocke gick vid halv 4 på natten från torshälla skulle gå enda därifrån till stan men vi hade sån tur att det var ett par som vi kände var på torget med bil som vi fick åka med och det va en jävla färd haha... Det roligaste var nog på hela kvällen var shussen hem kan jag ju garantera^^ Ja . Nu idag har jag inte gjort mycket skulle kollat film men nej blev inget hoss anka så vart hemma nu och bara tagit lungt skönt det känns , första lördagen på hmm länge jag bara sitter hemma & glor:/ Men det är väl bra antar jag.. Nu ska jag fortsätta med annat så Godbye!

Inga kommentarer: