24 apr. 2008

:)

Har inte skrivit här på litet tag men har inte haft tid och så där. men har endå inte gjort nått speciellt vart i skolan praktik vart med vänner osv det vanliga dårå! Men har ju haft rättegång får veta min dom den 28;onde nu på måndag som kommer , får se vad jag får för dom!! Annars har inget annat hänt är lite smått sjuk igen så kan inte gå till praktiken så det är ju synd... Får ju bara vara inne men det är så fint väder har vart det hela veckan man blir så glad när man vaknar upp och sen är solen framme, Imorgon är det fredag också va härligt, först ska jag till sjukgymnast men ska inte till praktik sen ska jag och sofia till en Tattoo butik hon ska bestela tid och det är ju på tiden att hon gör det nu:) Skulle med vilja ha en ny blir sugen när hon ska göra får ta och tala det med pappsen hahaha... men ja nu gör jag inte mycket ska kolla på tv nu och sen sova....


vila i frid kommer aldrig glömma dig (L)

Bea imorgon ett år och 7 månader
Saknar dig vila i frid never gonna forget you :( (L)

Inga kommentarer: