20 jan. 2008

Trött

Ja idag så är man ju då trött som fan!      ja det börja med vi drack och sen drog vi till fest :P Det var kul där tyckte iallafall jag alla va sociala o fulla haha ;d sen spåra det ur lite mot slutet fia ba drog så ja typ flippa för alla bara hade lämnat mig stog ensam haha, sen gick jag ner till fia så jag och fia vi drog hem fan fett skönt palla inte mera, men nu snackar jag med binta i telefonen ska väl dra träffa henne sen se va som händer va vi ska hitta på för nåttt jävla bus haha;)   aja hejdå  :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi jag borde ha festat vidare haha.. vi får ta det helgen lrnåt haha.. Komentera på min med NU hahah <3

godsgift sa...

men hallå ni festar ju som amatörer.. :D:D kanske jag ska ta och visa er hur festa med syrran går till..:P// sofiaaaaaaaaaaa

Fabulous sa...

hahah mongo ;p jag ska festa gärnet i helgen no stop för mig !!!