26 jan. 2008

Hejsan

Ja igår blev det festa som fan, eller ja inte som fan för min del inte kan jag då inte påpeka, eller ja jag hade ju trevligt och sådär men tråkigt hade jag också! Sofia hon hade nog inte tråkigt som jag hade iallafall.... hahaha Nää men sen blev det som de blev drog till statoil ja o fia fick mos & korv av en kille som vi festa med hah fett snällt :) Sen åt vi upp de men jag orkade inte allt så min killkompis fick sen gick vi tillbaka ditt vi var sen drog jag hem orkade inte fan va kvar hade tråkigt mot slutet GAAA. hade säkert haft roligare om vi dragit till torshälla , men aa nu är det lördag har ätit så mycket idag så det inte är sant till frukost åt jag ingenting drack cola sen åt ja tårta aa min familj älskar tårta HAHAA speciellt jag , ne men min pappas kompis kom hem till oss och fikade så , sen efter det så drack jag mer cola o sen fanta , o sen lagga jag och mamma maaat fett gott det var! Sen åt jag godis jag mår illa nu som fan, ;/ men nu ska jag inte göra så mycket ska snart sova eller kolla tv , orka data hehee. aja sen denna vecka är det skola som vanligt sen praktik sen friluvsdag ;P men ska gå nu hejdå !

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.