10 jan. 2008

Orka


Orkar inte gå till praktiken men måste ! Fett jobbigt men så är det.

saknar ming palace synd att de brann ner annars hade jag och binta kunnat vart kvar där Höhö ! Men nu är ju det som det är. Tråkigt Fan nej nu måste jag göra mig iordning och sen åka . hejdå !!!!




Nu är jag hemma från praktiken... men de va kul ungarna e så söta:P Haha ! Fast det är en liten unge som alltid vill jag ska bära henne men de går inte för dom ska kunna gå själva hah... Ajaa jobbig dag men dom som jobbar där är ganska roliga för vi sitter alltid skämtar och sånt:P Sen åt vi tårta idag det va gott ;P 
sen kom mamma och hämta mig... sen kolla ja på lite kort hemma.. På varje bild där det är
med tårta så sitter jag och typ ba muuuuums ge mig tårta nu haha gilla tårta ganska mkt när ja va liten :P Men det gör jag ju nu med så (A) Hahahaha iallafall choklad tårta åååååh ;D
helt maaaaaaaaa wiie;P men nu ska jag ta det lungt byeee byee ;D

Inga kommentarer: